В липні Одеська кіностудія оголосила про старт розробки концепції реновації і трансформації кіностудії на креативний кластер за прикладом європейських кіностудій. Ідучи шляхом інклюзивного розвитку, кіностудія залучає в процес мешканців міста, щоб дізнатись їхнє ставлення та бачення майбутнього розвитку.
Протягом вересня Київським міжнародним інститутом соціології буде проведене соціологічне опитування одеситів. Одночасно з ним, кіностудія проведе також онлайн опитування. Висловити своє бачення одесити зможуть за посиланням на анкету або перейшовши на сайт www.odessafilm.com.ua
Окрім мешканців Одеси, до опитування також залучать українських та міжнародних фахівців галузей кіно та культури.
Голова правління Одеської кіностудії Андрій Осіпов зазначив: «Реновація кіностудії вплине не лише на український ринок кінобізнесу, але і на життя міста, зокрема. Основне завдання дослідження – визначити ставлення громади до ідеї перетворення Одеської кіностудії, зокрема, на креативний хаб та відкриту для всіх територію, яка стане новим центром тяжіння, як для одеситів так і для туристів з усього світу. Такий сценарій, переконаний, можливий лише за умови зміни існуючої моделі роботи кіностудії та поступове наближення до формату успішних європейських та міжнародних кіностудій.»
Соцопитування допоможе зрозуміти, чи підтримують одесити зміни і модернізацію кіностудії, її переорієнтацію з російського на європейський і світовий ринки? Чи бажають вони мати у своєму місті професійну кіношколу і чи реалізація планів по реконструкції та оновленню Одеської кіностудії дозволить одеситам пишатися своїм містом ще більше?
Результати соціологічного опитування будуть оголошені у жовтні 2018 року.
Прес-служба кіностудії